> Hipsterna Eclética (ex Coisas de Menina): Pré-Indicações ao Grammy 2013

15 outubro 2012

Pré-Indicações ao Grammy 2013


E... Ai vem o Grammy de 2013 ! Nem acabou o ano e ja existem pré-indicações ao maior premio da musica do mundo !E advinha quem estão no meio ? Katy Perry, Taylor Swift, Fun. , One Direction, Miley Cyrus, Justin Bieber, Demi Lovato e mais um monte ! Veja a lista a seguir :


ONE DIRECTION
Album of the Year
Pop Album
Best New Artist
Song of the Year: What Makes You Beautiful
Record of the Year: What Makes You Beautiful
Pop Duo Group: What Makes You Beautiful
CARLY RAE JEPSEN
Best New Artist
Song of the Year: Call Me Maybe
Record of the Year: Call Me Maybe
Best Pop Solo: Call Me Maybe
Song of the Year: Good Time (com Owl City)
Record of the Year: Good Time (com Owl City)
Best Pop Duo Group: Good Time (com Owl City)
TAYLOR SWIFT
Song of the Year: We Are Never Ever Getting Back Together
Record of the Year: We Are Never Ever Getting Back Together
Best Pop Solo: We Are Never Ever Getting Back Together
Country Solo: Ours
Country Song: Ours
Country Duo Group: Safe and Sound
Song for Visual Media: Safe and Sound
MILEY CYRUS
Country Solo: You’re Gonna Make Me Lonesome When You Go
JUSTIN BIEBER
Album of the Year
Pop Album
Pop Solo: Boyfriend
Song of the Year: Boyfriend
Record of the Year: Boyfriend
Pop Duo Group: As Long As You Love Me (comBig Sean)
Song of the Year: As Long As You Love Me (com Big Sean)
Record of the Year: As Long As You Love Me (com Big Sean)
Pop Duo Group: Beauty and a Beat (com Nicki Minaj)
DEMI LOVATO
Best Pop Solo: Give Your Heart A Break
FUN.
Album of the Year
Best New Artist
Record of the Year: We Are Young
Song of the Year: We Are Young
Best Pop Duo: We Are Young
LANA DEL REY
Album of the Year
Best New Artist
Pop Album
Record of the Year: Video Games
Song of the Year: Video Games
Pop Solo: Video Games
KATY PERRY
Best Pop Solo: Wide Awake
Song of the Year: Wide Awake
Record of the Year: Wide Awake
RIHANNA
Pop Solo: Where Have You Been
Pop Album – Talk That Talk


Dia 5 de Dezembro sai a lista oficial, des de de agora ja estou torcendo ! o/
Comentários
0 Comentários

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Faça seu comentário :)